sobota 1. októbra 2016

Prvý mesiac v Anglicku alebo čo nového to prinieslo?

Som príliš lenivá na vytváranie novej titulnej fotky,
takže aspoň využijem z môjho knižného blogu. :)
Zdravím všetkých! :) Prvý článok na blog som napísala približne desať dní v Anglicku a teraz už je to mesiac, čo som tu. Na začiatku roka som si dala mini predsavzatie, že každý mesiac vyskúšam niečo nové, čo som nikdy predtým nespravila alebo už som sa tomu dávno nevenovala. Ono, celý pobyt v zahraničí je jedno veľké neznámo, pretože je to miestami vykročenie z komfortnej zóny. Ale začiatok tohto pobytu rozhodne nie je jediné nové, čo som skúsila. Je tu pár vecí s ktorými by som sa rada podelila. Myslím, že prvú fázu mám za sebou alebo aspoň jej prvú časť. Zvykla som si, mesto alebo pár jeho častí už poznám odpredu-odzadu, škola už mi nepríde ničím nová a začínam zisťovať nejaké aktivity, ktorým by som sa mohla začať venovať alebo v nich pokračovať. Myslím si, že nenudiť sa je základ dobrej nálady a urobí to váš deň lepším. Dokonca som zažila asi dvakrát to pravé anglické počasie! :D Už viem aj rozoznávať takmer rovnaké uličky od seba a v škole sa pomaly bavím s viac a viac ľuďmi, čo je úplne super. Čo nové sa mi prihodilo? :)


  • Letela som prvýkrát sama lietadlom a tretíkrát v mojom živote. Ono let nebol najhorší, neboli žiadne turbulencie, ale aj tak som bola najradšej, keď sme pristáli. 
  • Ťažko sa to verí, ale nikdy predtým som nebola v Anglicku a doteraz som nenavštívila Londýn. Dúfam, že kým som tu, toto veľkomesto preskúmam aspoň ako pravý turista! 
  • Ako milovník čaju som prvýkrát ochutnala indický chai. Je to výborný druh čaju, navnadí vám to takú jesennú atmosféru hlavne kvôli škorici. Doma sme si kúpili chai s vanilkou alebo občas si to dávam ako chai tea latte a výborné sú obe možnosti. Ale rozhodne odporúčam ochutnať aspoň jedno z toho!
  • Okrem indického chaiu som prvýkrát ochutnala indickú kuchyňu z indickej reštaurácie. Nepamätám si úplne presne, čo to bolo, ale bola v tom indická ryža a jedno bola masala omáčka. Mali sme aj niečo iné, ale to si fakt nepamätám názvy. Každopádne, prekvapivo mi to veľmi chutilo (pretože nemusím veľmi štipľavé veci) a asi si ju budem dávať častejšie. 
  • Ochutnala som aj všakovaké tradične anglické dobroty, ale o tom som konkrétne písala článok.
  • V škole píšem pre školský časopis a jeden môj článok bol dokonca aj publikovaný! Ono to neznie nejak extra výnimočne, ale nie všetky poslané články v ňom vôbec vyjdu a okrem toho angličtina nie je môj rodný jazyk, takže som z toho ohromne nadšená a aspoň mám teraz väčšiu chuť písať! :D
  • Piekla som prvýkrát cupcakes. Ono, spolu so spolubývajúcou máme menšiu obsession s chai tea, takže aj naše cupcaky boli s príchuťou chai tea. Robili sme ich podľa tohto receptu a celkom ma to bavilo, takže pečenie sa nakoniec stane mojím novým koníčkom. :D
Okrem iného som z Portsmouthu videla park s jazierkom, ktorý je úplne za rohom, boli sme na nákupoch v Gunwharfe, čo je nákupný park pri mori a dnes sme sa boli prejsť k moru. Okrem toho sme objavili nádhernú kaviareň, ktorá sa stala naším obľúbeným miestom a samozrejme som objavila knižnicu a kníhkupectvo (to by som nebola ja, kebyže nie :D). 

Ešte vám ukážem pár fotiek dolu nižšie, aby ste vedeli ako to tu vyzerá. Dúfam, že sa vám fotky a aj blog celkovo páči. Majte sa krásne! :)
Vaša Beťa


Gunwharf - nákupný park

Keď vychádzate z nákupného parku! :)

Naše cupcaky :D

Chai Tea Latte v tej roztomilej kaviarni - Home Coffe! :)

Anglické more :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za každý komentár! :)